Hlavní nabídka:
Technické údaje
rok výroby: 1980
motor: válce a písty - Š120GLS, hlava a vačka, blok motoru, olejová vana - Š110 R, úprava sacího a výfukového potrubí
výfuk: sportovní - laděný, podélný (zástavba místo originálního výfuku)
karburátor: SEDR - Š120 GLS
převodovka: originál - 4°- Š110 R
kola: hliníková, 13", "otvíráky", 165/80 (popř. zimní kola 165/80 + poklice)
barva: červená - škoda rallye
přední náprava: originál úzká Š110R se šnekovým (maticovým řízením), po GO
zadní náprava: originál, po GO
plány do budoucna: výměna převodky řízení
Vůz je po kompletní GO karoserie a podvozku, která probíhala v letech 2002-2004.
červen 2005 - 40. celostátní sraz sportovních vozů Škoda - Butov - Plzeň - oceněno jako jedno z 10 nejlíbívějších vozidel na výstavě vozů na nádvoří plzeňského pivovaru.
červen 2008 - 43. celostátní sraz sportovních vozů Škoda - Knížecí rybník - 4. místo v soutěži o nejlíbivější vozidlo
Zde je pár fotek a malé povídání o mém eRku
Jeho nový životopis, se začal psát v roce 1997, kdy jsem jej koupil nabourané na přední část karoserie a po celkem nákladné opravě jsem jej, za velké pomoci mého táty, kamarádů a několika dalších důležitých lidí, přivedl opět k životu.
Tak tahle vypadala moje Škodovka těsně po opravě přední části karoserie (a samozřejmě ještě po opravě plno dalších věcí), před lakováním, psal se rok 1998.V tomto roce eRko dostalo také jiný motor, který byl sice už také trochu starší, ale přece jenom byl lepší než ten původní, který prozatím zůstal v garáži a čekal na generální opravu. Ten kluk na fotce je můj synovec :o).
Tyto fotky jsou z roku 1999, kdy bylo moje eRko již po zmíněné opravě karoserie, po laku a už zbylo i trochu času i na zlepšování interiéru a dalších drobností. V roce 2000 dostalo také nový motor po generální opravě (to byl ten motor, který tam byl původně).
Rok 2002. Tak takhle vypadalo eRko ještě těsně před rozebráním.Oproti minulým fotkám z roku 1999 přibyla "nová" kola a také vylepšené otvírání kapoty motoru.
Od léta roku 2002 do jara roku 2004 probíhala kompletní GO karoserie a dalších důležitých součástí. Auto jsem nejdříve celé rozebral do posledního šroubečku, šlo to velmi rychle (no původně jsem si myslel že už to nikdy nedám dohromady :o) ), potom jsem celou karoserii nechal vyvařit, a po odstranění starého laku a vytmelení nerovností putovalo auto do lakovny. Po nalakování jsem zase začal všechno dávat pěkně dohromady (šlo to pěkně pomalu). Takže tahle asi nějak moje staro-nové autíčko vypadalo po renovaci.
Takto vypadá moje eRko v dnešní době - foceno v roce 2007.
Focení eRka - jaro 2009
eRko ve svatebním 28.8.2009